Pradinis ugdymas

Šiuo metu pradinių klasių mokinių ugdymu rūpinasi šie mokytojai:

Indrė Neimantė (1 klasė)

Aš Indrė, pradinių klasių mokytoja. Mėgstu įvairią veiklą su vaikais, todėl dirbu net tik mokykloje, bet ir stovyklose, pati organizuoju dienos stovyklas, mėgstu dalyvauti įvairiuose Lietuvos bei tarptautiniuose projektuose ir iš gyvenimo imti viską, ką jis tik gali suteikti.

Puikiai suprantu, jog mokymas nebėra moksleivių, kurie sėdi suoluose, klausosi ir įsimena, instruktavimas. Tai turtingos, prasmingos ir unikalios mokymosi patirties suteikimas kiekvienam besimokančiam. Juk būtent vaikai yra mūsų ateitis. Kaip ugdysime vaikus, tokią visuomenę ir kursime.  Todėl vaiką laikau lygiaverčiu visuomenės veikėju, kaip ir bet kurį suaugusįjį. Tai yra žmogus, kuriam reikia daug meilės ir pagalbos.

„Pažinimo medis“ yra būtent ta mokykla, kurioje iš tiesų visa tai vyksta.

 

Sandra Patkauskienė (2 klasė)

Gamta kiekvieną kūdikį apdovanoja įgimtais gebėjimais, kuriuos mes visai to nenorėdami kartais „padedame“ vaikams pamiršti. Tik gimęs kūdikis moka plaukti, geba atskirti svetimos kalbos garsus. Paaugę moka taisyklingai maitintis ir, svarbiausia, visada moka sakyti tiesą, bei būti ČIA ir DABAR. 

Suaugę ir netekę prigimtinių įgūdžių, mokomės iš naujo taip, tarsi niekada ir nemokėjome.  Skaitome knygas apie taisyklingą mitybą, maskatuojame rankomis ir kojomis vandenyje, stengiamės būti atviri ir nuoširdūs. 

Baigiau Lietuvos Edukologijos universitetą, įgijau pradinio ugdymo pedagogikos bakalaurą. Mokytojo profesiją pasirinkau neatsitiktinai. Puikiai suprantu, kad vaikai – geriausi mokytojai, todėl manau, kad aš ir mano mokiniai esame puikus tandemas. Mokydamasi  iš vaikų  įgimtų gebėjimų, jiems stengiuosi perduoti savo įgytas žinias. Mano rankos pačios tiesiasi į įvairius rankdarbius: keramika, karpiniai, dailės darbeliai, tad ir nuobodžiausias pamokas sugebu paversti kūrybiniu darbu, kurio metu ir gimtosios kalbos taisyklės, ir skaičiai patys „sušoka“ mokinio galvelėn.

Kiekvieną dieną einu į mokyklą ne tik mokyti, bet ir mokytis. Gerbiu vaikus, nes jie yra ir mano mokiniai, ir mokytojai. O svarbiausia, kiekvienas vaikas – asmenybė, kurios augimui aš taip pat galiu turėti įtakos. Todėl į savo darbą žiūriu labai atsakingai. Nors plaukti lengvai kaip kūdikis dar nemoku, tačiau būti ČIA ir DABAR jau išmokau. Todėl kiekviena mano buvimo su mokiniais minutė yra skirta BUVIMUI kartu.

 

Asta Navagruckienė (2 klasė)

Esu Asta, pradinių klasių mokytoja. 6 metus dirbau šį darbą Lietuvoje, tuomet metus laiko tobulinausi šioje srityje Norvegijoje, pradinėje mokykloje, kur įgijau daug įdomios patirties, intensyviai tobulėjau ir atradau sau naują požiūrio į vaiką bei ugdymosi procesą "kampą".

Džiaugiuosi, kad pavyko atrasti mokyklą „Pažinimo medis“ – tai ta vieta, kurios ieškojau grįžusi į Lietuvą, kur galiu realizuoti savo sumanymus, mintis, dirbti prasmingai ir jaustis šiltai.

Esu įsitikinusi, kad vaiko gera savijauta, pasitikėjimas savo jėgomis yra tiek pat svarbu, kaip ir žinios, todėl siekiu, kad mano mokiniai kiekvieną rytą noriai eitų į mokyklą, lauktų susitikimo su manimi ir savo draugais, kad kiekviena kartu praleista diena juos turtintų ir visapusiškai augintų. Noriu jiems tapti mokytoju-draugu, į kurį galima kreiptis patarimo, būti išklausytam ir išgirstam, sulaukti paguodos ar padrąsinimo.

Esu antrokės ir penktokės mama, todėl savo mokiniams stengiuosi suteikti tai, ko linkiu savo dukroms: geras emocijas mokykloje, įdomią veiklą, saugumo jausmą. Manau, kad abipusė pagarba, sistemingas, rezultatyvus bendradarbiavimas padeda siekti svarbiausio tikslo - konkretaus vaiko gebėjimus atitinkančių mokymosi pasiekimų ir pagrindinių žmogiškųjų vertybių.

Su šeima gyvenu Vilniuje, nors pati esu iš Alytaus. Mėgstu pažintines keliones, branginu laiką, praleistą su šeima ir draugais. Esu optimistė, bet kokioje situacijoje įžvelgiu teigiamus dalykus.

 

Aida Audickaitė (3 klasė)

Esu Aida,  pradinių klasių mokytoja. Esu labai laimingas žmogus, nes didžiausia mano svajonė,  kurios siekiau jau nuo pat mažų dienų, išsipildė. Taip, aš visa širdimi troškau tapti mokytoja. 

Gyvenime vadovaujuosi taisykle – viskas yra įmanoma. Siekdama tikslo aš visuomet tikiu savimi ir žinau, kad tikėjimas tuo, ką darau, mane veda tik teisingu ir šviesiu keliu.

Su šiuo tikėjimu baigiau Lietuvos edukologijos universitetą ir pradėjau dirbti vienoje iš Vilniaus mokyklų. Į Pažinimo medį mane atvedė didžiulis noras augti tokioje aplinkoje, kuri  įkvepia.

Pedagoginį darbą dirbu jau trečius metus. Manau, kad labai svarbu dėmesį sutelkti mokymui(si) mokytis – rasti,  atsirinkti, įprasminti žinias. Skatinu mokinius ugdytis gebėjimą susidoroti su iššūkiais, savarankiškai kelti klausimus ir mąstyti.  Esu už partnerišką mokymąsi kuomet  mokytojas yra mokinio pagalbininkas tyrinėjant pasaulį, mokymosi partneris, tačiau ir autoritetas tose srityse, kuriose mokiniui nepakanka patirties ar išminties.

Vienas žymus pedagogas, klasikas J.H. Pestalocis yra rašęs „Aš nežinau nei vieno metodo ir auklėjimo meno, kuris nesiremtų paprasta mano meile vaikams. Jokio kito metodo ir nenoriu žinoti.“ Su šia mintim aš drąsiai žengiu kiekvieną dieną į mokyklą su šypsena ir didžiule meile.

Daugiau apie Aidą: http://leu.lt/lt/leu_naujienos/leu_laisvalaikio_naujienos/pradiniu-klasiu-mokytoja-zxn6.html

 

Rugilė Zakaraitė (4 klasė)

Dirbti su vaikais visuomet keliauju su šypsena ir pačiu geriausiu nusiteikimu. Galimybė padėti vaikui suprasti man suteikia be galo daug džiaugsmo, tad kiekvienas vaiko žengtas žingsnis man kelia tokį džiugesį, lyg aš pati būčiau jį nuėjusi. Laisvė būti kūrybišku skatina atrasti naujus kelius mokant elementariausius matematikos veiksmus. Šis darbas yra toks, kokį pats jį susikuri, svarbiausia tikėti savimi ir kiekvienu vaiku, kurį sutinki savo kelyje.  Aš manau, kad mokytoju, geru mokytoju, gali būti tik tas, kuris yra atsidavęs šiam darbui ir dirba su meile vaikams. Tad šių savybių vedama – keliauju savo tikslo link!

 

 

 

 

Irena Norkūnaitė (anglų kalba)

A new language is a new life. Noriu parodyti mokiniams, kad kalbos mokymasis yra smagi veikla, kuri atveria kelią į pasaulio pažinimą.

 

 

 

 

Dalia Rukšėnaitė (muzika)

Esu tikra, kad kiekviena pamoka mokiniui turi atskleisti kažką naujo. Nuolatinis atradimo jausmas jį veda į gilesnį pažinimą. Muzikinio ugdymo metu vaikai lavinami įvairiapusiškai. Pagrindiniai mano siekiai – ugdyti vaikų muzikalumą, skatinti domėjimąsi muzika, ugdyti mokinių muzikinę kultūrą, kūrybiškumą, individualumą, tarpusavio bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, tautinę savimonę ir pagarbą lietuviškai kultūrai, lavinti elementariuosius muzikinius gebėjimus, ieškoti kūno laisvės, pasitelkiant natūralų vaiko poreikį judėti, ir, muzikos pagalba, dorinti ir ugdyti asmenybę. Muzikos nuosekliai mokausi nuo pat ankstyvos vaikystės ir vis dar atrandu kažką netikėto. Prie šių atradimų prisideda ir pedagoginė patirtis. Puikus jausmas, kai gali ne tik dalintis savo patirtimi, bet ir semtis jos, pažinti kitas muzikos puses iš pačių vaikų. 

 

Romualda Rimašiūtė, psichologė (socialiniai įgūdžiai)

Truputį daugiau nei 10 metų dirbu lektore, stovyklų vadove ir ugdytoja pagal neformalaus ugdymo principus su vaikais ir jaunimu, iš jų 5 metus – psichologe sveikatos įstaigose (reabilitacijos centre, keliose poliklinikose, psichikos sveikatos centruose, vairavimo mokyklose, nevyriausybinėse organizacijose). Konsultuoju tiek vaikus, tiek suaugusius asmenis, ypač domiuosi šeimos ir porų psichoterapija. Kasmet sugalvoju bent po vieną naują profesinę sritį, kurios žinias noriu pagilinti. Šiais metais įgijau tėvų konsultavimo įgūdžių pagal Adlerio psichologijos dėsnius, mokausi norvegų patirtimi paremto šeimos konsultavimo.

Esu aktyvi, mėgstu išbandyti save įvairiose srityse ir siekiu tobulėti. Mano pomėgiai – lotynų Amerikos  ir Afrikos šokiai (salsa, bačiata, kizomba), pyragų kepimas ir gėlininkystė. Svajoju apie nuosavą sodą, kuriame galėčiau neskaičiuodama laiko sodinti, persodinti ir auginti.

Nuo pat mažens buvau labai smalsi: rūpėjo smulkmenos, įvairūs procesai, gyvenimo istorijos (galėdavau keletą valandų klausytis žmogaus pasakojimų, nes patikdavo matyti jo įsitraukimą, jausti emocijas). Kuo labiau augau, tuo įdomesni atrodė žmonių tarpusavio santykiai, ryšiai, kuriuos jie užmezga ar nutraukia, puoselėja ar nuvertina. Kryptingai pasirinkau studijuoti psichologiją ir jaučiu, kad radau savo vietą. Man patinka atvirai kalbėtis apie įvairius dalykus, o sunkumuose įžvelgti iššūkius. Į žmogų žiūriu kaip į tašką, per kurį galima išvesti nesuskaičiuojamai daug tiesių. Pasirinkau dirbti „Pažinimo medyje“, nes tai yra mokykla, kuri girdi jauno žmogaus sunkumus, padeda atskleisti jo sugebėjimus ir brandina tikresniam gyvenimo pažinimui.

 

Gabija Jurgelytė, psichologė 

Kartais gyvenimas iškrečia pokštą, pasiūlydamas tai apie ką net nedrįsai svajoti. Dažnas žmogus, gali tokio pasiūlymo nepastebėti, pagalvoti, kad čia kažkam kitam labiau tiktų, apsimesti, jog nieko nenori keisti. Kai Audronė man pasiūlė ateiti dirbti į “Pažinimo medį”, aš taip užsinorėjau, kad iš karto atsisakiau. Gerai, kad į mano atsisakymą nebuvo labai rimtai pažiūrėta.

Pastebėjau, kad žmonės gyvena tokiame pasaulyje, kokiu tiki. Realybė nuolat beldžiasi į mūsų ribotus, subjektyvius įsitikinumus apie save, kitus, pasaulį, siūlydama naujas patirtis. Tačiau žmogus, įsikibęs saugumo iliuzijos,  laikosi savo pažįstamų, dar vaikystėje susiformavusių ir dažnai neįsisąmonintų,  įsitikinimų. Taip savęs pažinimas, pasichologinė pagalba, vidinis augimas įgauna vertę ir svarbą. Aš tikiu, kad keičiantis vidinei realybei, keičiasi ir išorinė.

Į  “Pažinimo medį” atsinešu Individualiąją (Alfredo Adlerio) psichologiją. Esu Individualiosios psichologijos instituto lektorė, vienos iš mokymo programos, skirtos specialistams, dirbantiems su vaikais bei jų tėvais, koordinatorė, turiu privačią konsultavimo praktiką. Nemanau, kad nors viena psichologinė mokykla yra pranašesnė už kitą, kaip ir į tą patį kalną galima užlipti iš skirtingų pusių, bet, kad pasiektum viršūnę, kažkurį kelią turi pasirinkti. Aš pasirinkau Adlerį ne vieną kartą. Dėl visapusiško požiūrio į asmenybę, apimančio ir gilius pasąmoningus procesus ir kasdienines gyvenimo užduotis. Dėl nepaprastai teigiamos žmogaus sampratos, akcentuojančios kiekvieno iš mūsų poreikį bei galėjimą užmegzti santykius, duoti ir imti, prisidėti. Dėl šia asmenybės samprata pagrįstų metodų, kurie tiesiog veikia - tėvų ir vaikų santykiuose, mokymo bei ugdymo procesuose, konsultavime.

Aš matau mokyklos bendruomenę, kaip visumą, kur visi su visais susiję. Kur mokiniai bei jų tėvai, mokytojai ir adminsitracija, kartu augina šį “Pažinimo medį”. Visi turi savo vietą ir savo svarbą, savo žiedą, lapą, šaką ar šaknį. Jaučiu, kad savo vietą, čia turiu ir aš.

Ineta Dubininkaitė (šokis)

Šokis – tai tarsi stebuklas, kuris pripildo kūną energija, judesių įvairove, nenuspėjamais pojūčiais. Šis stebuklas mane lydi jau nuo antros klasės, kai mama nuvedė į Rokiškio choreografijos mokyklą.  Ritmas ir judesys taip užvaldė, kad nusprendžiau toliau žinias gilinti LEU šokio edukologijos studijose, kvalifikaciniuose mokymuose ir seminaruose. Iki šiol šoku pati ir šokdinu kitus, tad šiandien jau esu sukaupusi nemažai patirties ir galiu teigti, kad šokis padeda:

·   judesio pagalba išreikšti savo emocijas ir jausmus;
·   lavinti judesių koordinaciją;
·   puoselėti gražios kūno laikysenos įgūdžius;
·   lavinti kūrybiškumą ir improvizuoti;
·   pažinti pagrindinius šokio žingsnelius, juos išmokti jungti į choreografines kompozicijas ir šokius;
·   susipažinti su scenos kultūra;
·   aktyviai dalyvauti renginiuose ir projektuose.

Šiais laikais tradicinis šokis persipynęs įvairiomis formomis, spalviniais ritmais, tad kiekvienam pradėjusiam šokti jis atneša džiaugsmo, kūrybinio išsilaisvinimo ir neabejotinos naudos sveikatai! Mokykla  -  tai ta vieta, kurioje galiu pasidalinti savo praktinėmis ir teorinėmis  žiniomis, įkvėpti kūrybinių minčių mažuosius moksleivius, o tuo pačiu ir pati mokytis bei semtis naujų idėjų. Šokio judesių nereikia bijoti, reikia pabandyti ir nė nepastebėsi, kaip su jais susidraugausi!

Kontaktai:
Mus rasite:

Verkių g. 37, Vilnius
Ozo g. 37, Vilnius
Tel. 8 652 03099
El. p. admin@ugdymoprojektai.lt

Skambinkite, rašykite mums dėl individualaus susitikimo - jo metu papasakosime daugiau apie mokyklą "Pažinimo medis", atsakysime į Jūsų klausimus. Lauksime Jūsų svečiuose!

© 2013-2017 Pažinimo medis. Visos teisės saugomos įstatymo.