Pradinis ugdymas

Sandra Kriūnė (1 klasė)

„Kad uždegtum, visų pirma pats turi degti tuo jausmu. Kad pravirkdytum, visų pirma ašaros turi tekėti pačiam. Kad įtikintum, visų pirma pats turi tikėti.“ // Winston Churchill //

Tikiu tuo, ką veikiu ir savo užsidegimu gebu įkvėpti vaikus, juos paskatinti.

Džiaugiuosi atradusi mokyklą „Pažinimo medis“, kurioje nyksta riba tarp mokslo ir gyvenimo, kurioje galiu įgyvendinti šiuolaikiškas ir patrauklias mokymosi bei bendravimo idėjas. Skatinu diskusijas, mokau vaikus turėti ir ginti savo nuomonę, savarankiškai mąstyti, kurti, atrasti. Skaniausias vaisius tas, kurį užaugini ir išpuoselėji PATS. Siekiu, kad vaikai patirtų šį jausmą.

Baigiau Lietuvos Edukologijos universitetą, įgijau pradinio ugdymo ir psichologijos specialybes. Dirbdama mokykloje, su kolege įkūrėme dvi privačias mokyklėles ikimokyklinio amžiaus vaikams, kurios ir šiandieną veikia Vilniaus mokytojų namuose. Viena jų - LOGOGO - orientuota į loginį / kritinį mąstymą, kita - ŠYPSENĖLĖ - orientuota į meninį ugdymą. Išleidome loginių užduočių knygelę vaikams „Logogo“.

Branginu kokybišką laiką, praleistą su vaikais. Stebiu mažuosius, jų įpročius, gyvenimo ritmą. Atidus stebėjimas, artimas ryšys su vaikais leidžia pajusti skirtingus kiekvieno vaiko gebėjimus, polinkius, bendravimo būdą, skirtingą prigimtį. Su vaikais dalijamės meile, pagarba ir energija bei drauge kuriame saugią, jaukią, šiltą aplinką, kurioje skleidžiasi individualybės.

>> Apie Sandrą kitu kampu <<

 

Audronė Krivickaitė (1 klasė)

Esu labai laiminga, nes esu pradinių klasių mokytoja. Nuo mažumės svajojau mokyti ir mano svajonė išsipildė! Baigiau Lietuvos edukologijos universitetą, įgijau pradinių klasių mokytojos specialybę. Iki tol aktyviai dirbau įvairiose vaikų stovyklose ir dienos centruose. Turėjau galimybę studijuoti Portugalijoje, „Erasmus“ mainų programoje, o tai ypatingai praplėtė mano akiratį.

Esu aktyvi, niekada nesustojanti, besidominti viskuo, kas susiję su mano specialybe ir trokštanti tobulėti bei augti. Todėl su(si)organizuoju įvairias veiklas, į kurias siekiu įtraukti ir kitus – didelius ir mažus.

Pastebėjau, kad vaikams įdomu mokytis, kai ugdomieji dalykai tarpusavyje susiję, todėl remiuosi integruoto ugdymo principais. Taip pat siekiu, kad mokinys pats aktyviai stebėtų savo mokymąsi, todėl skatinu mokinius nuolat save įsivertinti. Tai leidžia mums būti lygiaverčiais ugdymo proceso dalyviais ir kurti šiltą ir pasitikėjimu grįstą tarpusavio ryšį. Tačiau svarbiausia, kad kiekvienas mokinys klasėje jaustųsi saugus ir išgirstas, todėl klasėje kuriu jaukų mikroklimatą, kuris leidžia kiekvienam mokykloje būti laimingu.

Džiaugiuosi, kad „Pažinimo medis“ yra būtent ta vieta, kurioje vertinami ne vien akademiniai pasiekimai, bet galime skirti pakankamai dėmesio ir tam, kad kiekvienas mokytumėmės būti savimi, išgyvenant tikrąsias savo emocijas bei jausmus, o tuo pačiu priimti ir kitą tokį, koks jis yra su pagarba ir draugiškumu.

 

Ligita Bugailiškytė (mokytojų padėjėja)

Esu Ligita, dirbu popietinės grupės mokytoja bei mokytojo padėjėja. Baigiau Lietuvos Edukologijos universitetą, biologijos ir gamtamokslinio ugdymo studijas. Mokytojo profesiją pasirinkau, nes mane žavi vaikų nuoširdumas, gebėjimas džiaugtis kiekviena akimirka, didžiulis noras domėtis ir pažinti pasaulį.

Didžiuojuosi galimybe dirbti "Pažinimo medžio" mokykloje, nes joje taikomi ugdymo principai, vertybės bei šilta ir draugiška aplinka man labai patinka.

 

 

 

Romualda Rimašiūtė Knabikienė, psichologė (socialiniai įgūdžiai)

Truputį daugiau nei 10 metų dirbu lektore, stovyklų vadove ir ugdytoja pagal neformalaus ugdymo principus su vaikais ir jaunimu, iš jų 5 metus – psichologe sveikatos įstaigose (reabilitacijos centre, keliose poliklinikose, psichikos sveikatos centruose, vairavimo mokyklose, nevyriausybinėse organizacijose). Konsultuoju tiek vaikus, tiek suaugusius asmenis, ypač domiuosi šeimos ir porų psichoterapija. Kasmet sugalvoju bent po vieną naują profesinę sritį, kurios žinias noriu pagilinti. Šiais metais įgijau tėvų konsultavimo įgūdžių pagal Adlerio psichologijos dėsnius, mokausi norvegų patirtimi paremto šeimos konsultavimo.

Esu aktyvi, mėgstu išbandyti save įvairiose srityse ir siekiu tobulėti. Mano pomėgiai – lotynų Amerikos  ir Afrikos šokiai (salsa, bačiata, kizomba), pyragų kepimas ir gėlininkystė. Svajoju apie nuosavą sodą, kuriame galėčiau neskaičiuodama laiko sodinti, persodinti ir auginti.

Nuo pat mažens buvau labai smalsi: rūpėjo smulkmenos, įvairūs procesai, gyvenimo istorijos (galėdavau keletą valandų klausytis žmogaus pasakojimų, nes patikdavo matyti jo įsitraukimą, jausti emocijas). Kuo labiau augau, tuo įdomesni atrodė žmonių tarpusavio santykiai, ryšiai, kuriuos jie užmezga ar nutraukia, puoselėja ar nuvertina. Kryptingai pasirinkau studijuoti psichologiją ir jaučiu, kad radau savo vietą. Man patinka atvirai kalbėtis apie įvairius dalykus, o sunkumuose įžvelgti iššūkius. Į žmogų žiūriu kaip į tašką, per kurį galima išvesti nesuskaičiuojamai daug tiesių. Pasirinkau dirbti „Pažinimo medyje“, nes tai yra mokykla, kuri girdi jauno žmogaus sunkumus, padeda atskleisti jo sugebėjimus ir brandina tikresniam gyvenimo pažinimui.

 

Dalia Rukšėnaitė (muzika)

Esu tikra, kad kiekviena pamoka mokiniui turi atskleisti kažką naujo. Nuolatinis atradimo jausmas jį veda į gilesnį pažinimą. Muzikinio ugdymo metu vaikai lavinami įvairiapusiškai. Pagrindiniai mano siekiai – ugdyti vaikų muzikalumą, skatinti domėjimąsi muzika, ugdyti mokinių muzikinę kultūrą, kūrybiškumą, individualumą, tarpusavio bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius, tautinę savimonę ir pagarbą lietuviškai kultūrai, lavinti elementariuosius muzikinius gebėjimus, ieškoti kūno laisvės, pasitelkiant natūralų vaiko poreikį judėti, ir, muzikos pagalba, dorinti ir ugdyti asmenybę. Muzikos nuosekliai mokausi nuo pat ankstyvos vaikystės ir vis dar atrandu kažką netikėto. Prie šių atradimų prisideda ir pedagoginė patirtis. Puikus jausmas, kai gali ne tik dalintis savo patirtimi, bet ir semtis jos, pažinti kitas muzikos puses iš pačių vaikų. 

 

Ineta Dubininkaitė (šokis)

Šokis – tai tarsi stebuklas, kuris pripildo kūną energija, judesių įvairove, nenuspėjamais pojūčiais. Šis stebuklas mane lydi jau nuo antros klasės, kai mama nuvedė į Rokiškio choreografijos mokyklą.  Ritmas ir judesys taip užvaldė, kad nusprendžiau toliau žinias gilinti LEU šokio edukologijos studijose, kvalifikaciniuose mokymuose ir seminaruose. Iki šiol šoku pati ir šokdinu kitus, tad šiandien jau esu sukaupusi nemažai patirties ir galiu teigti, kad šokis padeda:

·   judesio pagalba išreikšti savo emocijas ir jausmus;
·   lavinti judesių koordinaciją;
·   puoselėti gražios kūno laikysenos įgūdžius;
·   lavinti kūrybiškumą ir improvizuoti;
·   pažinti pagrindinius šokio žingsnelius, juos išmokti jungti į choreografines kompozicijas ir šokius;
·   susipažinti su scenos kultūra;
·   aktyviai dalyvauti renginiuose ir projektuose.

Šiais laikais tradicinis šokis persipynęs įvairiomis formomis, spalviniais ritmais, tad kiekvienam pradėjusiam šokti jis atneša džiaugsmo, kūrybinio išsilaisvinimo ir neabejotinos naudos sveikatai! Mokykla  -  tai ta vieta, kurioje galiu pasidalinti savo praktinėmis ir teorinėmis  žiniomis, įkvėpti kūrybinių minčių mažuosius moksleivius, o tuo pačiu ir pati mokytis bei semtis naujų idėjų. Šokio judesių nereikia bijoti, reikia pabandyti ir nė nepastebėsi, kaip su jais susidraugausi!

Kontaktai:
Mus rasite:

Verkių g. 37, Vilnius
Ozo g. 37, Vilnius
Tel. 8 647 64098, 8 652 03099
El. p. info@pazinimo-medis.lt
© 2013-2018 Pažinimo medis. Visos teisės saugomos įstatymo.