Mokomės bendradarbiauti su kitais vaikais, suaugusiais. Naudodami kritinio mąstymo ugdymo metodus ir strategijas kartu iškeliame pamokos tikslus, vertinimo kriterijus. Drauge dirbame, kad jų pasiektume, kartu - mokytojai ir vaikai - įsivertiname rezultatus. Daug dėmesio skiriame bendriems susitikimams, šventėms, veikloms, individualiems pokalbiams, kurių metu, bendradarbiaudami su tėvais, galime siekti bendrai išsikeltų tikslų įvairiapusiškai ugdydami vaiką namuose ir mokykloje. Mūsų tėvai veda pamokas vaikams, dalyvauja „kūrybinėse dirbtuvėse“, skirtose vystyti ir tobulinti mokyklos viziją, aktyviai siūlo idėjas ir įsitraukia į jų įgyvendinimą. Kartą per metus tėvai vaikams organizuoja šventę, kooperuojasi tarpusavyje organizuodami dienos stovyklą klasės vaikams, padeda ruoštis bendroms šventėms, renginiams, išvykoms. Kartu su vaikais keliaujame į gyvūnų globos namus, kur vežame maisto, padedame tvarkyti narvus. Kelionės į vaikų namus, senelių namus, kur dovanojame savo laiką (ne pinigus ar daiktus) ir kažką veikiame kartu praturtina visus.