Administracija

Mokyklos gyvavimui labai svarbu ne tik mokytojai, kurie ugdo jaunąsias asmenybes. Ne mažiau svarbūs ir tie žmonės, kurie leidžia šiai mokyklai gyvuoti, plėstis, tobulėti ir AUGTI kartu su vaikais.

Taigi džiaugiamės galėdami Jums pristatyti administracijos komandą žemiau.

 

Steigėja bei direktorė Audronė Kancė Grdzelišvili

Viskas prasidėjo prieš 10 metų – tuo metu intensyviai ieškojau savo kelio ir prasmės. Supratau, kad sau jau įrodžiau, kad „galiu“. Atėjo laikas atsakyti į klausimą, o ko gi aš iš tiesų noriu? Kuo tikiu? Žinojau viena – man svarbu jausti, kad tai, ką darau, prisideda prie to, kad pasaulis būtų geresnė vieta gyventi: man, kitam žmogui, gyviui, o pirmiausia – vaikui. Tas buvo stipru tada, stipru ir šiandien.

Mistiška kaip mano gyvenime atsirado darželio ar mokyklos idėja – juokauju, kad tai idėja pasirinko mane, o ne aš ją. „Kabino“ tai, kad atėjau iš verslo pasaulio, kur mačiau daug „užgesusių“ žmonių ir galvojau, geriau jau žmogus keptų duoną ir būtų laimingas (ir sėkmingas) kepėjas nei kontaktą su savimi praradęs verslininkas. Aplink mane kūrėsi šeimos, stebėjau, kaip tėvystės ir motinystės patirtis transformuoja žmones. Man atrodė, tai yra nuostabus tarpsnis, kuomet augindami vaikus suaugę keičiasi patys, kelia klausimus, ieško atsakymų. Padėdama tėvams galiu padėti jų vaikams, auginti laimingų, socialių ir atsakingų asmenybių kartą.

Pradžioje atsirado keli darželiai, tada kartu su darželio vaikais augau ir aš, subrendo mokyklos vizija. Dabar aplink save matau visai mažučius ir jau gerokai praaugusius vaikus, kai kurie ūgiu lenkia mane... Prisimenu jų pačius pirmuosius žingsnius ir širdį užplūsta šiluma menant jų kelią, įveiktus sunkumus, transformacijas. Esu dėkinga, kad galėjau būti šalia ir daryti geriausia, ką galiu, padėdama kiekvienam augti, tvirtėti ir skleistis. Jei ne pati – tai per savo kolegas, kurdama organizaciją ir aplinką joje. 

Kas mane „veža“ ir įkvepia? Pirmiausia matymas, kaip vaikai tampa Žmonėmis iš didžiosios raidės – autentiškais, socialiais, kūrybingais, laisvais, savarankiškais ir dorais. Kaip šiame procese auga jų tėvai. Patinka dirbti ir su vaikais, ir su suaugusiais. Mano psichoterapeuto žinios ir patirtis leidžia būti tuo, kuris padeda įveikti sunkumus, geriau suvokti ir priimti save, kitą, ieškoti kūrybiškų sprendimų, leistis „į gylį ir į plotį“. Patinka įkvėpti žmogų ir paskatinti padaryti daugiau ir geriau. Rasti savyje resursų ir drąsos, suvokti, kad kiekvienas pats kuria savo gyvenimo kelią ir yra jo šeimininkas.

Turbūt „augimas“ yra tas žodis, kuriuo galiu apibūdinti savo asmeninį kelią ir savo misiją jame. Dar man labai svarbu kurti erdvę, kurioje pirmiausia pati galėčiau būti tikra, daryti dalykus, kuriais tikiu, sakyti, kaip jaučiuosi ir būti priimta tokia, kokia esu. Tokią erdvę kuriu sau ir visiems, esantiems šalia, todėl į ją priimu ypatingus žmones: bendraminčius, „šviesos karius“, kuriais pasitikiu, su kuriais man gera ir dirbti, ir ilsėtis. Po vieną mes esame geri ir šviesūs žmonės, o kartu – galime viską. Aiški misija, vertybės, stipri ir profesionali komanda, kurioje kiekvienas pirmiausia yra Žmogus, - yra tai, kas mane veda į priekį, duoda jėgų, augina sparnus. Ir tai, ką mes darome, yra žiauriai gerai. Tuo aš ne tikiu, o jau žinau. Matydama mūsų visų darbo vaisius vaikuose kiekvieną dieną...

 

Steigėjas Martynas Kandziarauskas

Nuo paauglystės ganėtinai daug laiko praleidžiu svajodamas apie naujas paslaugas ir produktus, kurie teiktų aiškią naudą visuomenei. Įsivaizduoju, kaip tai paveikia žmonių gyvenimus, kaip jie tampa laimingesni, sveikesni ar kūrybiškesni. Dėl šios priežasties baigiau verslo vadybos mokslus bei iki šiol tobulinu savo gebėjimus, kurie pagelbėtų šias svajas paversti realiais projektais. Pastebėjau, jog pokytis nuo idėjos iki veikiančios organizacijos man suteikia neapsakomo džiaugsmo ir pasitenkinimo. Tai yra mano veiklos motyvatorius. 

Taip nutiko ir su mokykla “Pažinimo medis”. Kažkada buvusi tiesiog mintis įkurti mokyklą, kurioje būtų ne tik perduodamos žinios, bet ir puoselėjama autentiška asmenybė, tapo tikrove. O svarbiausia tai, jog tokios mokyklos gėris bus juntamas ilgus metus, suteikiant džiaugsmo, įkvėpimo bei pasitikėjimo visiems mums. 

 

 

 

Direktorės pavaduotoja ūkiui ir administracijai Vesta Vozbutienė

Esu konkretus žmogus. Nemėgstu daugžodžiauti ar tuščiai kalbėti. Manau, kad šie Justino Marcinkevičiaus žodžiai puikiai atspindi mano viziją, norą dirbti ir priežastis dėl ko tai darau. Ir dėl ko visą tai darau čia ir dabar: "Visa ko pradžia yra ten toli vaikystėje, kur žmogus pirmą kartą supranta, kad pasaulyje jis gyvena ne vienas. Kad jo rankos ir širdis privalo ką nors pridengti nuo skausmo, prievartos, melo, kad jis privalo būti žmogumi. Tai aukščiausia ir sunkiausia pareiga".

 

 

 

 

 

Pavaduotoja pradiniam ir pagrindiniam ugdymui Jurgita Galčienė

Nuo pat mažumės žinojau kuo noriu būti užaugusi. Mokytoja. Niekada tuo neabejojau. Tiesiog jaučiau. Galvoju, kad mokytoju reikia gimti, to neišmokstama. Taigi studijų pasirinkimas buvo paprastas, aiškus ir vienintelis – pradinio ugdymo pedagogika Vilniaus pedagoginiame universitete.

Gavus diplomą, mano kelias prasidėjo Vilniaus Žėručio pradinėje mokykloje, pirmieji mokytojavimo metai, pirmieji auklėtiniai, pirmieji darbo vaisiai.

Vėlesniais metais  pasitaikė galimybė persikelti gyventi į Airiją, dirbti Dublino 4Vėjų lituanistinėje mokykloje, kur manęs laukė didelis būrys nedrąsių pirmokėlių, išsiilgusių Lietuvos, močiučių, lietuviškų pasakų, širdelei artimos aplinkos. Be lietuviško rašto, stengiausi vaikams rengti  tradicines kalendorines šventes, skleisti etnokultūrinį paveldą.

Gyvendama užsienyje supratau, kad noriu ir galiu mokyti(s) KITAIP, vaikams neužtenka vadovėlių ir pratybų, mokyklinio suolo, todėl sugrįžusi ieškojau alternatyvų tradicinei valstybinei švietimo sistemai.

Išmėginusi savas jėgas Vilniaus Taikomųjų mokslų licėjuje, pasinėrusi į humanistinės pedagogikos gelmes, integralaus ugdymo subtilybes, žengiu naują žingsnį – pagrindinėje mokykloje „Pažinimo medis“. Tikiu šia mokykla, savo pasirinkimu ir visų mūsų – vaikų/tėvų/mokytojų sėkme.

Esu kaimo vaikas, mano namai -  Dzūkija, nuo pat vaikystės jaučiu artimą ryšį gamtai, kultūrai, papročiams, savoms prigimtinėms šaknims.

Gyvenime vadovaujuosi principu „Gyvenimas yra spalvingas“.  Ieškau ir atrandu. Mokau ir mokausi pati.

Myliu Lietuvą, savo šeimą  G+J+G+J=G (Giedrius/Jurgita/Girius/Joris/Galčiai)

 

 

Psichologė Romualda Rimašiūtė

Truputį daugiau nei 10 metų dirbu lektore, stovyklų vadove ir ugdytoja pagal neformalaus ugdymo principus su vaikais ir jaunimu, iš jų 5 metus – psichologe sveikatos įstaigose (reabilitacijos centre, keliose poliklinikose, psichikos sveikatos centruose, vairavimo mokyklose, nevyriausybinėse organizacijose). Konsultuoju tiek vaikus, tiek suaugusius asmenis, ypač domiuosi šeimos ir porų psichoterapija. Kasmet sugalvoju bent po vieną naują profesinę sritį, kurios žinias noriu pagilinti. Šiais metais įgijau tėvų konsultavimo įgūdžių pagal Adlerio psichologijos dėsnius, mokausi norvegų patirtimi paremto šeimos konsultavimo.

Esu aktyvi, mėgstu išbandyti save įvairiose srityse ir siekiu tobulėti. Mano pomėgiai – lotynų Amerikos  ir Afrikos šokiai (salsa, bačiata, kizomba), pyragų kepimas ir gėlininkystė. Svajoju apie nuosavą sodą, kuriame galėčiau neskaičiuodama laiko sodinti, persodinti ir auginti.

Nuo pat mažens buvau labai smalsi: rūpėjo smulkmenos, įvairūs procesai, gyvenimo istorijos (galėdavau keletą valandų klausytis žmogaus pasakojimų, nes patikdavo matyti jo įsitraukimą, jausti emocijas). Kuo labiau augau, tuo įdomesni atrodė žmonių tarpusavio santykiai, ryšiai, kuriuos jie užmezga ar nutraukia, puoselėja ar nuvertina. Kryptingai pasirinkau studijuoti psichologiją ir jaučiu, kad radau savo vietą. Man patinka atvirai kalbėtis apie įvairius dalykus, o sunkumuose įžvelgti iššūkius. Į žmogų žiūriu kaip į tašką, per kurį galima išvesti nesuskaičiuojamai daug tiesių. Pasirinkau dirbti „Pažinimo medyje“, nes tai yra mokykla, kuri girdi jauno žmogaus sunkumus, padeda atskleisti jo sugebėjimus ir brandina tikresniam gyvenimo pažinimui.

 

Psichologė Gabija Jurgelytė

Kartais gyvenimas iškrečia pokštą, pasiūlydamas tai apie ką net nedrįsai svajoti. Dažnas žmogus, gali tokio pasiūlymo nepastebėti, pagalvoti, kad čia kažkam kitam labiau tiktų, apsimesti, jog nieko nenori keisti. Kai Audronė man pasiūlė ateiti dirbti į “Pažinimo medį”, aš taip užsinorėjau, kad iš karto atsisakiau. Gerai, kad į mano atsisakymą nebuvo labai rimtai pažiūrėta.

Pastebėjau, kad žmonės gyvena tokiame pasaulyje, kokiu tiki. Realybė nuolat beldžiasi į mūsų ribotus, subjektyvius įsitikinumus apie save, kitus, pasaulį, siūlydama naujas patirtis. Tačiau žmogus, įsikibęs saugumo iliuzijos,  laikosi savo pažįstamų, dar vaikystėje susiformavusių ir dažnai neįsisąmonintų,  įsitikinimų. Taip savęs pažinimas, pasichologinė pagalba, vidinis augimas įgauna vertę ir svarbą. Aš tikiu, kad keičiantis vidinei realybei, keičiasi ir išorinė.

Į  “Pažinimo medį” atsinešu Individualiąją (Alfredo Adlerio) psichologiją. Esu Individualiosios psichologijos instituto lektorė, vienos iš mokymo programos, skirtos specialistams, dirbantiems su vaikais bei jų tėvais, koordinatorė, turiu privačią konsultavimo praktiką. Nemanau, kad nors viena psichologinė mokykla yra pranašesnė už kitą, kaip ir į tą patį kalną galima užlipti iš skirtingų pusių, bet, kad pasiektum viršūnę, kažkurį kelią turi pasirinkti. Aš pasirinkau Adlerį ne vieną kartą. Dėl visapusiško požiūrio į asmenybę, apimančio ir gilius pasąmoningus procesus ir kasdienines gyvenimo užduotis. Dėl nepaprastai teigiamos žmogaus sampratos, akcentuojančios kiekvieno iš mūsų poreikį bei galėjimą užmegzti santykius, duoti ir imti, prisidėti. Dėl šia asmenybės samprata pagrįstų metodų, kurie tiesiog veikia - tėvų ir vaikų santykiuose, mokymo bei ugdymo procesuose, konsultavime.

Aš matau mokyklos bendruomenę, kaip visumą, kur visi su visais susiję. Kur mokiniai bei jų tėvai, mokytojai ir adminsitracija, kartu augina šį “Pažinimo medį”. Visi turi savo vietą ir savo svarbą, savo žiedą, lapą, šaką ar šaknį. Jaučiu, kad savo vietą, čia turiu ir aš.

Logopedė - specialioji pedagogė Danutė Partauskienė (Verkių filiale)

Šį darbą dirbu jau seniai. Kodėl jį pasirinkau? Tikrai nežinau. Tik dabar galiu pasakyti, kad esu ten, kur ir turiu būti.

Kai vaikas nedrąsus, jį padrąsinu. Kai judrus ar išdykėlis, mokau sukaupti dėmesį, sudominti įvairiausiais dalykais.

Šalia bendravimo "keliauja" kiti darbo tikslai: taisyklingas garsų mokymas, foneminės klausos lavinimas, gramatinės kalbos sandaros tobulinimas, rišliosios kalbos įgūdžių formavimas.

Kartais vaikams sunkiau sekasi įsiminti, suvokti, susikaupti. Tai mano, kaip specialaus pedagogo, darbas. Kiekvienas "einame" tuo tempu, kuriuo galime.

Šalia bendravimo, ugdymo kompetencijų tikslų "keliauja" pagrindinis gyvenimo tiklslas - būti geru žmogumi. Nieko nėra svarbiau kaip matyti savo vaiką laimingą, kur ar kuo jis bebūtų.

Vaikai - tai mūsų gyvenimas, mūsų viltis, tikėjimas, stiprybė.

 

 

 

Komunikacijų ir marketingo projektų vadovė - administratorė Doloresa Burdinaitė 

Visuomet maniau, kad mokyklą bei visus ten praleistus metus vaikas turi prisiminti kaip nuostabų gyvenimo periodą - ne kaip vietą, kurioje jam peršamos niekam nenaudingos žinios, kur per prievartą ruošia užduotus nuobodžius namų darbus, bet kaip smagią bei įkvepiančią tobulėjimui vietą.  Kur kas svarbiau, kad vaikas mokykloje viską išgyventų suvokdamas, jog būtent čia ir dabar, ką patiria, bus jo gyvenimo šaknys, išauginsiančios tokį medį, kokį jis pats pasodins, ir su tokiais vaisiais, kokius pats savo darbu išpuoselės.

Pažinimo medis, esu tikra, yra likimo dovana man. Turėdama nemenką patirtį Lietuvių kapitalo bei didelėse tarptautinėse įmonėse niekada nesijaučiau tokia laiminga ir tiek daug prasmės savo gyvenimui teikdama, kaip dirbdama čia, kur esu. Svarbu ir tai, kad mokosi ČIA ne tik vaikai, mokausi ir aš pati. Kasdien! Nes man svarbu būti lygiaverčiu komandos nariu, kuris atiduoda visą save vardan kilnaus tikslo. Man svarbu rasti būdus ir priemones, kurios padėtų tėvams atrasti šią nuostabią svajonių mokyklą jų vaikams ir pamatyti, kaip gera ir smagu čia vaikams. Taip, drąsiai galiu pavadinti SVAJONIŲ mokykla, nes taip ją vadina MŪSŲ mokyklos vaikai!

 

Kontaktai:
Mus rasite:

Verkių g. 37, Vilnius
Ozo g. 37, Vilnius
Tel. 8 647 64098, 8 652 03099
El. p. info@pazinimo-medis.lt
© 2013-2018 Pažinimo medis. Visos teisės saugomos įstatymo.